CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, 6 January 2012

akhrnye

ALHAMDULILLAH!
aku xpnt untuk ungkapkan kata2 ni.
bersyukur teramat sgt YA ALLAH!
akhrnye pnantian ke slme ini berbalas.
WANI EXEMPTED!
at last wani graduate dari foundation nih.
bersyukur sgt2 :)
arini adlh ary plng bhgia skli coz wani wat smue org mngs,ktwa n snyum
nnk mngs bila dpt tau rsult wani. terharu sgt coz ad rmai yg memahami n beri sokongan kat wani
thanx pd spe yg memahami.love u ollsss hehe.
kata kunci die sbnrnye adlh S.A.B.A.R :)
psnan *ALLAH uji kita sbb ALLAH syg kita*
hidup kita mcm roda kan. tyme kita jtuh ad yg xtoleh lgsng kat kita .. Ya ALLAH jauhkan
lah sikap ku bgtu.
impian wani 1st ALHAMDULILLAH tercapai !
n ad lg impan len sat g wani bgtau k :)
wani bersyukur juga kerna kwn2 sep'juangan ku juga exmptd :najwa,syifa,insyirah,nasywa n lelaen.
terima kasih to miss natasha,madam haimi n miss afifah (beliau adlh lctr last 2 sem but die carik wani n ajar grmmar n bg cokelat! ) hehe
mrk ning ngn essay wani kot.hehe tp ALHAMDULILLAH dgn bantuan mrk2 akhrnye exempted
crdt to madam dalina jgk coz xsia2 wani msk extra class die althgh xlme tp still helpng me :)
lps ni tgu surat twrn je harap dpt la major soca. i really want it :)

No comments:

Post a Comment